27 Mayıs 2009

Benekli!

Son oğulumun fotosunu yayınlamıştım; büyüklüğünden ilk oğul olduğu ve içinde döllü ana olduğu konusunda yorum gelmişti.

Kovan yeni başlangıç yapsın diye temel petekli bir kovan hazırlamış, sadece birkaç kabarmış eski petek vermiştim!

Kontrolde ananın yumurtladığı; peteklerin kabartıldığı görüldü. Demek ki ana döllüymüş! Anayı görünce resmini çektim. Maşallah barekallah !

Sarı bantlı benekli güzel bir ana.

Bence güzel yani:) Bana hiçbir canlı çirkin gelmiyor zaten!
Yaşını ve cinsini tahmin edemiyorum. Arılığımda iki üç farklı renk işçi arı var bildiğim sadece bu:)

Son yazımda gelincikleri özellikle sevdiğimi; hatta çocukken gelin ve damat yaptığımızdan bahsetmiştim. Sonra dedim ki bilmeyenler söylediklerimden hiç bir şey anlamadı en iyisi gelin ve damadın düğün fotoğraflarını çekip buraya koymak:)

Bana ablamlar öğretmişti! Gelinciğin açmamış 2 tomurcuğunu koparıyoruz. Böyle güzelce ayar verip bir tomurcuktan gelinliği; diğerinden saçını başını ve duvağını yapıyoruz. Kafayla gövdeyi de süpürge çöpü gibi bir şeyle birbirine tutturuyoruz.

Damat için yine aynı iki tomurcuk. Ama özellikle olgunlaşmamış beyaz tomurcuk olsa daha iyi olur. Ben bulamadım. Damat pembe kostümle idare etmek zorunda kaldı.

Bak şimdi içimizdeki çocuk harekete geçti; durdur durdurabilirsen!

3 yorum:

cihat dedi ki...

slm demet hanım oğular maşalah biz oğula hasret kaldık arılar 20 çıta oluyor yine oğul vermiyorlar malum oğul genelde istenmeyen durum ama yinede güzel oluyor oğul işi saygılar başarılar dilerim

muratakın dedi ki...

Buradaki erkeğin görünüşüne bakılırsa sığıntı gibi duruyor iç güveysi galiba.

d.m.t dedi ki...

Ne yaparsınız; gelin zengin olunca erkekte iç güveysi olmuş:)