05 Ocak 2009

Arı Hatırası

İki gün boyunca maşallah çok güzel kar yağdı! Birkaç yıldır böylesi kar görmedim.
Düşündüm de benim "elimde silah" askerlik hatırası fotoğrafım yok!
Ama pekala arılarımla kar hatırası çektirebilirim:)

Aslında arılarla fotoğraf çektirmeye cesaretim yok; olsa olsa kovanlarla fotoğraf çektirebilirim. Evet bu daha doğru oldu!
Fotoğrafımızı çekecek olan kişiyi de yakaladıktan sonra ;

İşte! Arı hatırası...

Kar bir harika; kovanlar kremalı pastaya benziyor. mmmm..şimdi canım çekti :)

Ne kadar yığmış olduğu gözüküyor. Ziftli kağıtlar bu noktada işe yarar; kovanın ıslanmasını önler.

Alabildiğince kar; bu kardan İstanbul a göndermemiz lazım! Ablam özel sipariş verdi.
Kargo parasını karşılarsan birkaç metreküp göndereyim dedim :)
Malum; bazılarının başı kargoyla dertte ya! Benim de başıma gelmesin dimi! :)

Kar olurda kardan adam olmaz mı?
Kar biraz yumuşayınca süper yuvarlanır. Bende kar yumağını yuvarlarken yuvarlarken...
Bir baktım kendi boyuma uygun bir kardan adam imal etmişim; üzerinde biraz daha çalışılsa çok daha yakışıklı olabilirdi!

Çocuklar ve çocuk ruhlular kardan adam yapmaya bayılır ; ne diyelim darısı bütün çocukların başına:)

12 yorum:

muhteşem turunç dedi ki...

Bu ne cesaret kovanların musluk tarafına maskesiz oturmak valla bravo ben minicik kutuları bile maskesiz açamıyorum::))

Saim Ahmet Gürel dedi ki...

Bizi istanbulda çatlattınız vallahi.Edirne'de kar,Eskişehir'de kar,Rize'de kar. Birazda buraya yollayın.Kargo bedelini biz öderiz,merak etmeyin. Hoşcakalın.

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

::))Zaten görüntü siz asker,kovanlarda silah arkadaşlarınız gibi duruyor, görüntü aynen dediğim gibi.

muratakın dedi ki...

Büyük arıcılar büyük kardan adam yapar.

Hayyam dedi ki...

kar göndereceksen kargoyla sakın yurtiçi kargoyu tercih etmeyesin ha.Bir kere metre küpünü fazla yazarlar ablanıza çok gelir fiyat iade ederler sizden gidiş geliş parası isterler.Kardan adamınız çok güzel olmamış insan az kibar yapar ya :)
Kar yağışı güzel olmuş 2009 da balları koyacak yer bulamayacaksınız

Mehmet Gündoğdu dedi ki...

maşallah çok bereketli kar kar yağmış biraz sağa sola göderme biraz stok yap yazın lazım olur

UĞUR KIRAN dedi ki...

O kardan adamın süpürgesi nerde?Hem o kadar büyük kar yumağını tek başına toparlamış olamazsın, yardımcılarının hakkını bari yeme.

Taşkın ÖZŞAHİN dedi ki...

selamlar
sonunda resimizniz gördük
yoksa bana dedikleri gibi sizede kamera şakası deyecektim
şaka şaka
takılıyorum
başarılar

d.m.t dedi ki...

Ben diyorum fotoğrafımızı çekecek adamı zor bulduk; siz diyorsunuz kardan adama kim yardım etti? Olmuyor Uğur bey olmuyor! Beni kızdırıyorsunuz!
Daha önce dediğim gibi; bir şeyi kendi başıma yaptım demişsem kendi başıma yapmışımdır. Kimseye borcum yok; bir daha sakın böyle bir şey duymayayım. Bozuşuruz ona göre!

Beni kamera şakası sanmış olabilirsiniz;
Ben bile bazen kendimi kamera şakası zannediyorum.Uğraştığım şeye baksanıza kardan adam yapıyorum. Allah akıl fikir versin:)

cihat dedi ki...

bakıyorumda mer mevsimde ayrı bi güzellik var buda kışın güzelliği olsa gerek ne diyelim maşalah

HB dedi ki...

Ben buralarda yok iken, birileri kardan adam mı yapmış?

Kardan adamın yanındaki çizgi kız kim?

Adsız dedi ki...

demet hanım mrb kovanlarla çekmiş oldugunuz fot siyah beyaz olarak avatarlarıma kaydettim
albümümde engüzel fot biri oldu:)