15 Temmuz 2017

15 TEMMUZ

 Tam bir yıl önce vatanımız büyük bir tehdit atlattı....Kimi canlarını ortaya koydu; kimileri sıralı dua etti.... Kesin olan birsey var ki; Cellecelalüh Rabbim duaya icabet etti ve vatanımızı bize bağışladı..

O geceyi hatırlıyorum da aklımda ne mal ne mülk ne aşk ne meşk hiçbirsey kalmamıştı..Kendimi de düşünmüyordum..  bundan sonra vatanımızın hali nice olur Allahım... diye düşündüm sadece.

İşte o an kurtuluş savasında atalarımızın ne ugruna ve nasıl canlarını verebildiklerini anladım..vatanın bayragın ezanın dinin için nasıl kendinden vazgecilir?

15 temmuz gecesi şehitlerimiz bayrağımızın kanına kanlarını kattılar;canları pahasına..
Allah c.c makamlarını cennet derecelerini ali eylesin..


 Biz onların hakkını nasıl ödeyeceğiz? vallahi bilmiyorum..
 O gece Rabbime dedimki " Rabbim bundan sonra sana daha iyi kul olacagım düştüğüm hatalara düşmeyeceğim; ne olur bizim cemi cümle hatalarımızı affet.. bizi affet..bizi affet.. katından bize merhamet et"

Sözümü tuttum tutamadım bilmiyorum.. Bildiğim tek şey Rabbim bize Rahmet etmezse halimiz perişan olur..

Allahümme salli ala seyyidina muhammedin ve ala alihi ve sahbihi ve sellim..

Allahım... vatanımızın selameti için senin zatının katında şehit olanlara gani gani Rahmet eyle. yaralılara sifa ver...Allahım bir daha vatanımıza böyle üzüntü gösterme.. Bizleri de bizlerden gelecek zürriyetlerimizi de kıyamet gününe kadar bu vatanda selametle yasat. Zalimlerin şerlerini de kendi başlarına döndür...

Allahümme salli ala seyyidina muhammedin ve ala alihi ve sahbihi ve sellim... Amin..

Sehitlerimizin ruhuna birer fatihayı şerif okuyalım..

7 yorum:

cihat dedi ki...

Yüce mevlam bu güzel ülkemizin huzurunu bozmaya çalişanlanları kahreylesin.şehitlerimize de merhamet eylesin.sonsuz hamd ve şükürler yüce mevlamiza olsun.

Mustafa Doğan dedi ki...

SADECE CANI GÖNÜLDEN AMİN...
HER KELİMESİNE KATILIYORUM...
RABBİM MEMLEKETİMİZİ BİZE BAĞIŞLADI...

muratakın dedi ki...

Demet Hanım:

Kış, ilkbahar, yaz yorumunda bu olmuş.

Bu konuda yorum yazmak zor bir şey.

Yenemeyeceği veya zorlanacağı orduyu böyle içerden kemiriyorlar.

Daha hala Osmanlıdan kalan zenginliklere el koyabilmek için uğraşıyorlar, bizi bize kırdırıyorlar.

Yunan'a Ermeni'ye daha fazla yer açabilmek için uğraşıyorlar arkadan vurmasını seven araplar da onlarla beraber.

Çok yazarsam siyasi yorum olabilir.

Sonumuz hayralo.

İyi günler.

d.m.t dedi ki...

Anneminde sürekli kullandığı bir kelimedir.. sonumuz hayrolsun..

anne diyorum..sonunda hayır istemek başındaki zorluklara dayanabilirim demek.. ben dayanamam....

Rabbimden daha coğunu isteyebilecekken azınla yetinmeyelim...

Başımız ortamız sonumuz.. bugünümüz yarınımız hayrolsun....inşallah..

Yusuf3070 dedi ki...

İnşallah güzel günlerde olacak içimizdeki hainlere rağmen.İyi bayramlar diyeyim,gerçi birkaç gün geriden gidiyorum :)

d.m.t dedi ki...

inşallah.. selametle

d.m.t dedi ki...

iyi bayramlar demeyi unutmuşum:)