26 Mayıs 2020

Yeniden Başlamak

Bismillahirrahmanirrahim.

Hani öyle olur ya. Çoktan aramadığın bir arkadaşın yada bir akraban vardır. Aramak istersin.. Eline alırsın telefonu.. ama arayamazsın. Karşı tarafın sana sitem edeceğini bilirsin. Neden aramadın niye sormadın hayırsız.

Sebebini anlatsam belki bana hak verir.. hatta kesinlikle hak verir.. ben aslında hep aramak istedim hiç unutmadım ki.. neler yaşadım bir bilsen.. hiç iyi değildim. dünyanın bütün dertleri beni bulmuştu sanki.

" dünyanın bütün dertleri " kısmına karşı tarafın kesinlikle inanmayacağı bir gerçek..ama inanın insan bazen öyle bir hale geliyor ki kendini dünyanın en dertli insanı gibi hissetmeye başlıyor.. Oysa dertleri başka insanların yaşadıklarınla kıyaslanınca hiçte büyük değil. Lakin gelin siz bunu o kişiye anlatın..

Birşey söylemek istiyorum.. Hatta bir değil çok şeyler söylemek istiyorum.. istedim.. Ama hep birşeyler engel oldu.. Utanmak yada sıkılmak mı sebebi? Yada dünyadan iyice uzaklaşmak mı? Herşeyin anlamsız gelmesi mi? Yazsam ne olur.. yazmasam ne.. Ben kimin umurumdayım ki.. dünyada bir sinek kadar değerim yok..

2.5 yıldır yazmıyorum..Kendimi çok kötü hissettiğim günler oldu.. İyileşemedim..Oysa yazmak bana iyi gelirdi.. Hatta yıllar önce ilk bloga başlama sebebim buydu.. Babam beyin kanaması geçirmiş yatalak kalmıştı.. Çok kötü durumdaydım. Arılarım vasıtasıyla tanıştığım güzel insanlar beni yazmaya teşvik etti.. Yazmaya paylaşmaya.. Bu bana çok iyi geldi.. Anlamını yitiren hayatım yeniden bir anlam kazanmıştı..

Şimdi de yazmak bana iyi gelir. Umarım iyi gelir. Yazdıklarımı okuyan olur mu? Bilmem.. Eski dostlar hala bıraktığım yerde mi? Bilmem.. yeni dostlar olur mu? Bilmem. Bildiğim tek şey yazmayı seviyorum.
..................................................
..................................................
..................................................

Korkmayın başıma felaket gelmedi..sadece annemden, köyümden, tavuklarımdan, kedilerimden, arılarımdan, çiçeklerimden, ağaçlarımdan, toprağın kokusundan, rüzgarın sesinden, yağmur damlalarından ayrı düştüm...

Şimdi böyle yazınca kendimi kötü hissettim be..çünkü bu saydıklarım hepsi benim yaşama sebebimdi..

Çok şeyden ayrı düştüm.. ama bu arada birşeye kavuştum.. EŞİME...

Ben bunları yazarken o gece nöbetinde görevinin hakkını yerine getirmeye çalışıyor..sabah kapıyı açtığımda kan çanağı olmuş gözleri sararmış benziyle karşılaşacağım.. "selamün aleyküm" diycek.. "ve aleyküm selam hoşgeldin" diyeceğim..Elini yüzünü yıkayıp, derin bir uykuya dalacak.. öğlene kadar onun uyanmasını bekleyeceğim ki birlikte kahvaltı yapabilelim..

Bir polisle evliyim 2 yılı bitirdik elhamdülillah... Edirne diye başladığımız birlikteliğimiz tayin olmasıyla "Karabük" de bir apartman dairesinde devam ediyor... bütün hayatım değişti.. hiçbirşey eskisi gibi değil artık..

Ve Kayseri gelini oldum..eşim Kayserili... amaney... Nasıl oldu da iş buralara kadar geldi onu da bir dahakine yazayım.. Nasip olursa.

(2.5 yıldır bloğuma ilk kez girdim ve yorumları yayınladım. cevap vermediğim için herbirinden özür dilerim..Nasıl bir hüzünse bu...Bana o kadar zaman engel olmuş..Bilgisayarı açmayı unutmuşum.. cep telefonunun internetinı bilgisayara bağlayıncaya canım çıktı. hep hata verdi! neyse oldu galiba)

selamlar cümleten

6 yorum:

Mustafa Hilmi ÖZKAL dedi ki...

Selamunaleykum mutluluklar temenni ederim kardeşim benim arılar öldü malzemeleride antalyaya sattım ama arada bir bloguma giriyorum eski tat yok bir Ali Türk bey Bir Muhteşem Dr.umuz yazar hayırlısı Hayırlı Bayramlar Mustafa Hilmi ÖZKAL

d.m.t dedi ki...

Ve aleykümselam..Hiçbirşeyde eski tat yok ki.. olsa şaşardım. Arılar gitmiş ama siz iyisiniz ya.. Canınız sağolsun. Yaşadıkça her zaman bir umut var. Hayırlı bayramlar.

d.m.t dedi ki...

Güzel dilekleriniz için ayrıca teşekkur ederim. Allah size evlatlarınıza torunlarınıza cümlemize evlerinde yuvalarında huzur ve mutluluk versin..amin

Elif Aydın dedi ki...

O zaman hoşgeldiniz diyelim, iyi ki de gelmişsiniz. Hayatımızdan bazı eski tatlar gider yerini yeni tatlara bırakır, bazıları gelen gideni aratır. Ama görüyorum ki sizin hayatınızda da yenilikler var. Allah ağız tadınızı bozmasın, siz de yazmaya devam edin her zaman iyi gelir.

TUYSAL dedi ki...

Tebrik eder, mutluluklar dileriz. Allah mutlu mesut etsin. facebook paylaşımları galiba blog yazılarını etkiledi. On yıl önceki yazılar, görseller pek görünmüyor.

d.m.t dedi ki...

Hoşbulduk Elif Hanım.. Amin cümlemize..

Teşekkür ederim Tahsin bey. Amin..Beni güldürdünüz.. facebook yok ki bende.. Görsel ekliycem elbet.. ama eskisi gibi olmaz ki.. içerik farklı olur bi kere.. Neyse.. görelim mevlam neyler.. neylerse güzel eyler